meseca, dana, sati, minuta, i sekundi ostalo je do nove godine!!!

Претражи овај блог

субота, 6. август 2011.

POSLOVNI RECNIK KOD SRBA

U svetu - Dragi kolega, dugo se nismo videli.
Kod nas - 'De si, pizda ti materina!

U svetu - Gospodin je veoma obrazovan.
Kod nas - On je peder!

U svetu - Izvini, ali malo sam te duže čekao.
Kod nas - Gde si, jebo te ja!

U svetu - Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora.
Kod nas - Jebem te ćorava!

U svetu - Mora da se šalite.
Kod nas - Sereš!

U svetu - Prijatno!
Kod nas - Diši malo!

U svetu - Vaša sekretarica je vrlo simpatična.
Kod nas - Jel' jebeš ti to?

U svetu - Koju funkciju gospodin ima u firmi?
Kod nas - Koji je on kurac?

U svetu - Trenutno nismo zainteresovani za reklamu.
Kod nas - Koji će mi kurac reklama?

U svetu - Smatram da njegovo mišljenje ne treba uvažiti.
Kod nas - Ko ga jebe!

U svetu - Ovaj projekat je lako ostvarljiv.
Kod nas - To je pičkin dim.

U svetu - Nismo u mogućnosti da vam damo robu na odloženo plaćanje.
Kod nas - Dam ti kurac na odloženo.

U svetu - Taj zakon ne treba uvažavati.
Kod nas - Jeb'o zakon!

U svetu - On nema mnogo uticaja.
Kod nas - Može da mi ga popuši!

U svetu - Izvinite!
Kod nas - Jebiga!

U svetu - Neću.
Kod nas - Hoću kurac.

U svetu - Zašto odbijate dalju saradnju?
Kod nas - Koji ti je kurac?

U svetu - Ne bih se složio sa Vama.
Kod nas - Jeb'o ti tu priču.

U svetu - Hvala!
Kod nas - Kod nas taj izraz ne postoji u rečniku.

Нема коментара:

Постави коментар

DOBRO DOSLI NA MOJ BLOG STVOREN ZA ZABAVU :) NADAM SE DA CETE UZIVATI U SADRZAJU!